hell yeaaa
2010-05-11 / 17:32:45

PLUGGAR HJÄRNAN AV MIG! Ska ha helvettes matte nationella prov imorgon .. Tycker synd om mig med tanke på att jag inte kan ett skit! Ett + är att det är fint väder ute idag iallafall.... Annars suger livet just för tillfället.

 

Ni får ta del av min fina dikt jag skrev till Matilda förut. pösss


Matilda den vilda!
Du är så söt och snäll men ibland är det ett himla gnäll.
Du har fint hår och fina tänder men lite roliga händer...
Du äter vit choklad och är alltid lika glad. Din mun går i ett, men du har inte alltid rätt.


Du gillar Robin b och palle, fast dom har så ful skalle.
Du och jag har aldrig en tråkig sekund och på natten brukar vi inte få en blund!
Ibland dricker vi energidryck, men då får vi cpryck.


Alla minnen vi har tillsammas slår det flesta! För tillsammans är vi det bästa!
Du och jag livet ut, våran vänskap kommer aldrig ta slut!


Sommaren 08 var bäst! För då var vi som mest. Max och Jonas var också mäd,
och då var vi aldrig säd. Max och sina skämt, var det bästa som hänt.


Eller hur då sockerpuddingen tildis?=)


Idolfinalen 08 var bäst, fast vi skämde ut oss som mest..


Jag kommer aldrig glömma våra minnen,
dom kommer alltid finnas i våra sinnen.


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback